måndag 13 juli 2009

you can make me.


Vilken konstig dag jag har haft, men en ännu konstigare söndagskväll var det igår. Jag kommer att skriva om allt detta när jag kommer hem, men nu kallar Ellen och fika på mig inne i stan, så det är bara att hoppa på cykeln och cykla in. Inte konstigt att jag har sveriges snyggaste ben liksom, det enda jag gör är att cykla känns det som. Buss är fan sviningt dyrt, elva kronor kan jag göra mycket annat för. Aja, jag kan väl sitta här i fem minuter till. Har en gammal going på på spottan, och jag liksom bara njuter av att det har gått 7 år sedan jag hörde den sist, men jag kan fortfarande vartenda ord. Gud, det var ju fan under pappas period med Annelie. Den kan vi ju bara glömma bitte. Bilden är på kommande konserter på mitt jobb. Kolla

in dagens skörd av bilder på. www.stgertrud.se/tantgertrud.

Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar