onsdag 1 juli 2009

Stress-Stress-Stress-Stress-Stress-Stress-Stress







Låt oss bara först göra en sak jävligt klart: FRam tills det att jag slutar jobba kommer det endast komma ETT inläggom dagen, på grund utav en extrem arbetsbelastning från min sida. Idag har jag skadat ryggen på grund av mandelmassa, spenderat välbehövlig tid med Arnella-nu starkare än någonsin känns det som, druckit vin, jobbat på St Getrud, bränt hela kroppen och typ..Onanerat. Typ. I'm a guy, that's what I do. Jag har ångest över att behöva gå upp om mindre än sex timmar, och att behöva genomlida en hel förmiddag i en bastu. Men samtidigt är det bra pengar, och jag ska nog fota på kvällen också. Imorgon kommer jag alltså att dra in cirka 2000 konor, och det är jäävligt sweet. Ni får en massa bilder på min och Arnellas dag i västra hamnen as well, jag är fan genorositeten själv. (måste bara tillägga att jag och Arnella båda två är två röda grisar just nu. jag är fan hellre blek.)



Pussen

1 kommentar: