lördag 18 juli 2009

A New york Christmas.











Ibland har man inte bara energin att blogga, och tro mig, efter fredag så hade jag inte mycket energi alls. Det ironiska är att det inte var på kvällen som jag förlorade energin, utan mer på morgonen.Det var nämligen så att jag och Arnella var på ett poolparty, hos Chris, en trevlig kille som bor i Bunkeflo, ni vet, malmös blindtarm. När vi kom dit var Arnella den första att kasta kläderna och hoppa rätt i plurret, min lilla badflicka. Att kläderna inte åkte på förrens 7 timmar senare hör egentligen inte hit. Medan Arnella var allmänt underbar satt jag ute med två killar och bara diskuterade livet, vi kom fram till att män är svin, och att vi borde dö. WEller nåt sånt, jag var ganska så kraftigt berusad. Moving forward, jag var inte hemma förrens klockan halv sex, och vaknade åtta timmar senare med den värsta baksmällan jag någonsin haft. Idag ska jag fota på St gertrud, och sedan väntar en kväll med herr högerhand och en jävla massa godis antagligen. Bloggar mer senare, har ju en massa catching up to do with Mr Blog.
Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar