tisdag 7 juli 2009

Du Nord.


Just nu är jag definitionen av ofräsch, Jag stinker av svett, och jag har inte tvättat håret sedan i förrgår, och vet ni vad det värsta är? Jag tänker inte göra ett skit åt det, alls. Jag tänker inte ens bemöda mig att resa mig upp och ta på mig lite deoderant, för att det är för jobbigt. Jag vill bara sitta här, tills jag insett att jag orkar ta mig hem till pappa för att hämta mitt pass, för att sedan ta mig till banken än en gång, för att jag var för dum för att skriva ned mitt clearingsnummer igår. En bra sak är att jag iallfall nu i två veckor kommer att kunna blogga någorlunda regelbundet, och det kommer min plånbok också att gilla, I tell you.

Jag måste passa på att gratulera Ida, som nu fyllt stor flicka och får handla cosmopolitans lagligt, vilket hon glatt gjorde igår, efter den lyxagaste jävla arttonårsmiddagen jag någonsin varit på. Helt Otroligt verkligen. Såklart var jag dum i röven och glömde kameran hemma, jag som faktiskt kände för att vara lite camera-nazi igår, fast än att jag jobbar med det. Jag ska ju fota ett bröllop på fredag också, och sen så två klubbar under helgen antagligen. Underbart. Vi kommer att höras senare, då med bildbomb!

Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar