fredag 24 juli 2009

Battlefield.

Fan, fan vaad jag älskar umeå, detta är helt sjukt. Att helt och hållet kunna vara sig själv, att inte behöva oroa sig för att någon ska rynka på näsan, jag älskar det. I och med att internetuppkopplningen inte är den bästa här så kommer jag nog inte attt blogga mer förren jag kommer hem, men vafan, ni kan väl klara er lite utan mig? Jag iallfall shoppat som en tok, och kommit fram till att min egen sstil nog lutar lite mer åt skatehållet än jag trodde innan, men det är säkert bara nåt som jag fick för mig, ungefär som dendär tragiska kommunistperioden som jag gick igenom våren 07. Nu sitter jag iallafall här i min pappas kusin annicas kök, lyssnar lite på Jordin Sparks nya, och bara njuter. Finaste vovve sitter bredvid mig, och på onsdag i nästa vecka kan ni vänta er en riktig bildbomb med en massa bilder här ifrån mi norrlänska vecka. Nej, nu är det dags att fylla på vinglaset med lite mer vin, och sedan kanske ätta mig ute i den svinkalla norrlänska natte med en renfäll okring mig och bara njuta lite av det underbara ljus som finns här på småtimmarna.
Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar