lördag 11 juli 2009

100.











Happy 100th birthday, blog. Jag sitter hos Arnella, en cigg i ena handen, och min dator i den andra, life is good. Igår så var jag lite lägenhetsvakt när Arnella och Aleax var på kb, ett par timmar som jag fyllde med en fylla som gudarna älskade, och en jäävligt söt chiuaua. Jag somnade till sist, och efter en timmes sussande så vaknar jag av att Arnella, knackar på dörren och ber mig att släppa in henne. Klockan halv fem, vill jag tillägga. låt mig bara säga att jag öppnade dörren zombie-style. Nu kallar snart jobbet, och efter det så kallar "The Shining". Jag har ju inte sett den, så det passar ju extra ba en bakislördag som denna. Jag skriver mer efter jobbet, jag kanske ska liveblogga under filmen`? Bilderna är från gårkvällen, med Alex, Arnellsklingen, alex nya brud "Bella" och hennes kör-kompis Stina. Sjukligt trevliga tjejer måste jag säga.

1 kommentar: